5% הנחה למזמינים מהאתר

חופים מומלצים בכנרת

דף הבית > בלוג > חופים מומלצים בכנרת
חופים מומלצים בכנרת

הכינרת תופסת מקום מיוחד בלב נופי הטבע של ישראל. היא הימה המתוקה הנמוכה ביותר בעולם ויעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים רבים, ומציעה מגוון חופים קסומים וייחודיים לנופש מושלם. בואו לגלות מהם החופים המומלצים והפופולריים ביותר סביב הכינרת, מה מייחד כל חוף ומדוע כדאי לכם לבקר בו, אם הוא מיועד יותר למשפחות, לזוגות או למטיילים יחידים ועוד. בואו נתחיל.

 

סוגי החופים הקיימים בכינרת

נופש בכנרת מלווה איתו טיול במגוון רחב של חופים, מחופים חוליים מושלמים לשיזוף, לרביצה בשמש ולמנוחה ועד חופים סלעיים טבעיים המוקפים בצמחייה המושכים את אלו המחפשים חוויה שונה והרפתקנית יותר. יש חופים מפותחים היטב עם מתקנים נרחבים המתאימים לנופש בצפון, וחופים אחרים המציעים נוף יפה ואווירה שקטה יותר, האידיאליים עבור אוהבי הטבע. לצד כל החופים יש לא מעט יישובים שונים המציעים בתי נופש ודירות להשכרה, למשל דירת יאלהרנט C כינרת שבקיבוץ מגדל הסמוך לחוף או יאלהרנט לה מרה בטבריה הנמצאת מרחק קצר ממגוון החופים הטובים ביותר של העיר.

חוף מומלץ בכינרת

החופים המומלצים בכינרת

בכינרת תוכלו ליהנות מחופים רבים אשר נחשבים לאטרקציות מומלצות בכינרת, לצד אטרקציות ואתרים רבים אחרים המותאמים גם לטיול משפחות בארץ, לחופשה זוגית או לחופשה עם החברים. אם אתם מעוניינים להישאר באזור יותר מיום אחד, תוכלו להתארח וללון בדירות שונות כמו יאלהרנט אירופה בוטיק – דירות 3 חדרים עם ג'קוזי, ואם תרצו תוכלו גם ליהנות מפנטהאוז הנמצא באזור מרכזי וקרוב לכל אחד מחופי הכינרת הרבים ומהאטרקציות השונות שיש לאזור להציע.

חוף בורה בורה

חוף בורה בורה הוא מקום מושלם למבקרים המחפשים שקט נפשי. יש בו חול לבן, צמחייה ירוקה, מים צלולים ונוף מהמם של ההרים ברקע, היוצרים אווירה שלווה מושלמת למנוחה והתבודדות.

חוף דוגה

חוף זה פופולרי מאוד ויש בו מתקנים המתוחזקים היטב, מה שהופך אותו למקום מעולה ליום בחברת אנשים אהובים, חברים או פיקניק עם כל המשפחה. החוף מציע מגרשי ספורט, מזנוני אוכל, שירותים והרבה צל למנוחה.

חוף גופרה

חוף גופרה מציע נופים מרהיבים וסביבה שלווה. המבקרים יכולים ליהנות משחייה במים הצלולים, מדיג ומפיקניק על שפת הכינרת באווירה נעימה. החוף כמעט ריק ממבקרים בימי שיא הקיץ, מה שהופך אותו למקום נפלא לשקט ושלווה.

חוף צמח

חוף צמח הוא עוד חוף שקט מומלץ באזור הכינרת. הוא פתוח לכולם ואף עבר שיפוץ לאחרונה, והוא מקום נהדר למנוחה ולהתרעננות מול המים. במקום יש גם מתחם מזון וקניות שאפשר לשלב בקלות ביום הכיף שלכם במים.

חוף חוקוק צפון (עם אופציה לקמפינג)

בחוף חוקוק צפון יש אזור המיועד לקמפינג, ואנשים רבים מגיעים כדי לבלות בו לילות מלאי כיף ושלווה. בחוף יש הרבה אזורים מוצלים ונגישות למי שתייה. אוהבי הטבע יכולים ליהנות מצפרות, מטיולים רגליים באזור ומביקור באתרים ארכאולוגיים סמוכים בעת שהותם במקום.

חוף גיא

חוף גיא הוא יעד חובה למי שרוצה ליהנות מפארק מים על הכינרת. החוף די קטן אבל הוא מספק בדיוק את מה שאתם צריכים ממנו – גישה למים, מקום להשתזפות ולמנוחה ועמדת מציל לאזור הרחצה המוכרז.

חוף סוסיתא

חוף סוסיתא היה שייך עד לא מזמן לקיבוץ עין גב, אך עכשיו הוא חוף מוכרז שקט ונעים, ולחובבי ההיסטוריה והתרבות הוא לא רחוק מהאתר הארכאולוגי סוסיתא. זהו חוף אבנים שיש בו מים צלולים, ויש בו מתקנים רבים לשימוש המבקרים והרבה צל מתחת לעצים.

חוף ירדן כינרת

חוף ירדן כינרת נמצא ממש ליד השפך של הכינרת לנהר הירדן, מקום בעל חשיבות היסטורית וטבע מהמם. זו הייתה זירת אירועים מכריעים בחיי ישו והקהילה הנוצרית, ובריכת הטבילה ניצבת על שפת האגם. החוף נמצא ממש קרוב לבית ירח, לקבוצת כינרת ולדגניה א', ככה שתוכלו ליהנות מביקור במרכזי קניות ובמסעדות באזור.

 

מהו שביל סובב כינרת?

שביל סובב כינרת הוא נתיב טיולים פופולרי באורך של כ-65 ק"מ, המקיף את הכינרת ומספק נופים מדהימים והזדמנות לבקר באתרי מורשת היסטוריים. אפשר ללכת את השביל כולו תוך כמה ימים, אבל אתם יכולים לבחור גם קטעים קטנים ממנו בהתאם ליכולות הפיזיות שלכם ולזמן שאתם רוצים להשקיע בטיול. תוך כדי השביל אתם תעברו גם בטבריה לכן לינה בדירות נופש בטבריה היא מאוד מומלצת להעביר את הלילה במנוחה טובה. יש במסלול קטעים קלים יחסית לצד קטעים מאתגרים יותר, ויש חלקים ממנו שאפשר להשלים בטיול אופניים.

 

מהו איגוד ערים כינרת?

איגוד ערים כינרת הוא קולקטיב של רשויות מקומיות העובדות יחד כדי לנהל ולקדם את אזור הכינרת. בהתאחדות חברות 13 רשויות מקומיות מהאזור כולל עיריית טבריה, מועצות אזוריות כגון עמק הירדן ועוד. האיגוד פועל לניהול הטיפול בחופי הכינרת ולקידום ופיתוח בר-קיימא של האזור תוך שימור ערכי הטבע, ההיסטוריה והמורשת המקומית. האיגוד יוזם פרויקטים לשיפור התשתיות ואיכות הסביבה, מקדם חקיקה להגנת האזור ומפעיל תוכניות חינוכיות, תרבותיות וקהילתיות שונות. בזכות פעילות איגוד ערים כינרת, הימה והחופים זוכים לטיפוח מתמיד ולשימור כאחד האוצרות הטבעיים וההיסטוריים החשובים ביותר של ישראל.

 

לסיכום

יש מגוון רחב של חופים סביב הכינרת, כל אחד עם ייחוד משלו – מחופים שקטים למנוחה ועד חופים תוססים עם פעילויות שונות. הכינרת היא אחד המקומות היפים והייחודיים ביותר בישראל, ובין שאתם מתכננים טיול יומי או חופשה של כמה ימים אין לנו ספק שתמצאו באזור המון פעילויות שוות ומקומות מעניינים וטובים לבקר בהם.

עדכונים אחרונים

ארוחות בוקר בתל אביב

ארוחות בוקר בתל אביב

בתל אביב יש הכול מהכול, וזה כולל גם ארוחות בוקר עשירות וטעימות. ברחבי העיר יש לא מעט מסעדות ובתי קפה המציעים מגוון נהדר של מנות

כמה זמן מותר להיות בג'קוזי

כמה זמן מותר להיות בג'קוזי?

ג'קוזי הוא אחד האמצעים הנפוצים והמבוקשים ביותר להנאה ולרגיעה לאחר יום עמוס או לאחר אימון כושר. השהייה בתוך המים החמימים ידועה בתור פעילות אשר מפחיתה